ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتوگو با حیات پیرامون پنجره خدمات هوشمند بنیاد شهید گفت: همانطور که میدانید یکی از برنامههای تحول اداری، بحث دولت الکترونیک است که در زمره تکالیف دستگاه هاست و همه دستگاه ها موظف هستند به صورت برخط و مجازی نسبت به ارائه خدمات خود اقدام کنند.این موضوع نیز در ماده ۱۰۷قانون برنامه هفتم توسعه به آن پرداخته شده و تاکید شده خدمات باید به صورت مجازی و هوشمند ارائه شود.
وی افزود: در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران طی جلسات و هماهنگی های لازم با سازمان فناوری اطلاعات توانسته به ابر دولت متصل شود و به جامعه معزز شهدا و ایثارگران خدمات ارائه دهد. از این رو جامعه ایثارگران میتوانند از طریق سایت ایثار من خدمت مد نظرشان را درخواست بدهند و خدمات لازم را بدون هیچ گونه مراجعه به بنیاد شهید دریافت کنند.
نجفی بیان کرد: از آنجا که تسهیل در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران برای ما حائز اهمیت است سعی کردیم موضوع دولت الکترونیک را به صورت ۶ ماه یک بار تقویت کنیم تا همه خدمات به صورت هوشمند و سریع ارائه شود. در این سایت ۱۰۵خدمت ارائه می شود که تاکنون ۱۹ خدمت به صورت هوشمند است و براساس برنامهریزی تا پایان سال جاری ۱۰ خدمت دیگر به صورت هوشمند ارائه خواهد شد.
نظر شما